Leta i den här bloggen

tisdag 12 februari 2013

42 år!

Jag fyller år idag! Trots en mindre förkylning i kroppen kommer denna vecka att gå i champagnens tecken. Imagen före hälsan! 

Champagnedrickandet började redan i fredags då hanen uppvaktade med en Italiensk variant av bubblor, nämligen Ferrari! Just denna Ferrari-variant hamnade på plats nio av 50 på nån lista över Italiens bäst viner (här föreligger det en risk för nån form av rättelse från hanen). Flott ska det vara!
Med anledning av denna stora händelse, dvs att fylla 42 år väljer jag att minnas några andra födelsedagar genom livet. Här gissar jag att jag fyllde 9 år. Varför det står fil, margarin och messmör på kalas-bordet kan vi bara spekulera i ety jag minns ej.
1997 fyllde jag 26 år, var omringad av förtjusande barn och hade en ful frisyr:
Sen var det ju 40-års kalaset som gick under temat, "Man firer 40 som man vill". Ja jääädrar sicket kalas! Detta är ett collage från festen som Viveka skapade:
Den snygga inbjudan som Christian gjorde:
Och dansen ...

10 kommentarer:

  1. Grattis till dig du vackra underbara kvinna!!!! /Katarina W

    SvaraRadera
  2. Happy Birthday, you gorgeous and inspiring lady! I don't usually drink on a Tuesday but I shall make an exception in your honour! Cheers! x

    SvaraRadera
  3. grattis grattis goa du snart bara måste vi ses -viveka

    SvaraRadera
  4. Happy Birthday darling! You are a rockstar!

    Sarah xxx

    SvaraRadera
  5. Happy Birthday, dear Ulla-Marie! Health, happiness, and joy to you. I so love the photos of celebrations past and present!

    SvaraRadera
  6. Grattis en dag för sent! Borde ha kommit ihåg dig! Ha en bra dagen efter också hoppas jag! Och en fin Alla Hjärtans dag i morgon! Hug!

    SvaraRadera
  7. HAPPY, HAPPY BIRTHDAY, my precious friend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  8. Happy Happy Belated birthday darling!! I hope you had the most grand of days and all your wishes come true!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    SvaraRadera